Subject: Vs: Vastus päringule
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 13:29:08 +0300

Tere

Täname Teid vastuse eest.

Kahjuks seal ei ole sageli madalad kiirused ja seda eriti kaherattaliste 
liiklejate puhul kuna tegemist nende jaoks populaarse teega oleme aru 
saanud. Proovime siis lastele rohkem olukorda selgitada kuid tegemist on 
meie silmis probleemse kohaga. Tee seal piirkonnas kindlasti valgustatud ei 
ole. Me räägime just Raudkotka tee juures asuvatest bussipeatustest. 
Talvisel ajal on seal kottpime ja liiklejad ei pane seal tee ületajaid 
tähele.

Lugupidamisega,

Madis Millistvere

AMV Metall OÜ

+37256228063

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.amvmetall.ee/> www.amvmetall.ee

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 23. oktoober 2024 09:36
Adressaat: Madis Millistvere <[email-masked]>
Teema: Vastus päringule

Tere

Täname teid pöördumise eest ja liiklusohutuse teemal kaasa rääkimast. 
Tallinn -Rannamõisa-Kloogaranna tee lõpus, teie kirjeldatud teelõigul on 
üsna madal liiklussagedus, tee on valgustatud ning bussipeatuste piirkonnas 
on tagatud head nähtavused. Seal on võimalik ohutult teed ületada läbi 
sõiduteest eraldatud bussitaskute, sirgel teelõigul, ristmiku läheduses, kus 
sõidukite kiirused on madalad. Ülekäiguradasid Transpordiamet kasutab 
linnalises liikluskeskkonnas, kus liiklussagedus on suur ja jalakäijate 
liikumine intensiivsem. Ülekäiguradadele astutakse tihti veendumata ohutuses 
ja loodetakse selle kaitsvale mõjule, veendumata et sõidukijuht on sind 
märganud. Ülekäigukohas või lihtsalt liiklusseaduse kohaselt teed ületades 
kui jalakäijatel ei ole eesõigust, tuleb jalakäijal veenduda teeületuse 
ohutuses ja seeläbi pööratakse rohkem tähelepanu sellele, mis ümberringi 
toimub. On oluline, et nii jalakäijad kui ka autojuhid oleksid teadlikud oma 
vastutusest liikluses.

Mis puudutab Tallinn-paldiski tee ääres asuvat teeületust, bussipeatuseid ja 
jalakäijate liikumist- Selles teelõigus on Transpordiameti liiklusohtlike 
kohtade töögrupis otsustatud ohutuma taristu rajamine. Seda läbi 
kergliiklustee ja teeületuskohtade rajamise ning bussipeatuste nihutamise. 
Objekt on lisatud liiklusohtlike kohtade kõrvaldamise pingerivisse, objekti 
realiseerimine sõltub riiklikust teede rahastusest.

Täname teid ettepanekute esitamise ja kohalike ootuste välja toomise eest. 
Võimalusel, edaspidistes antud teelõiku puudutavates aruteludes on võimalus 
meil kohalike ootusi ja ettepanekuid liikluskeskkonnale välja tuua.

  <file:///C:/Users/RAUNO~1.RAM/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.jpg> 
Lugupidamisega

Rauno Rämman
Liikluskorraldaja
Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.